Veertiende excursie - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Veertiende excursie - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Veertiende excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

11 Februari 2012 | Argentinië, Salta

Hey allemaal!

De veertiende excursie vond plaats op dezelfde dag als de dertiende excursie, oftewel op de helft van mijn reis.

Deze excursie was het bezoeken van de maanvallei, de ´death valley´ en van nog wat bergen. Gelukkig was deze excursie beter te doen dan die van in de ochtend. Daarnaast vond ik het ook mooier om te zien, dus ging de tijd wel aardig snel voorbij. Om 16.00 uur werd ik namelijk weer opgehaald en om 21.00 uur werd ik weer afgezet bij mijn hotel.

Anyway we kregen een soort rondleiding door de bergen die een krakend geluid maken doordat ze uitzetten of krimpen door de temperatuur verschillen tussen dag en nacht. Verder hebben we in 1 van de valleien de zonsondergang bekeken en dat zag er best mooi uit. Later krijgen jullie de foto´s weer, omdat op dit moment alles alweer zit ingepakt. Eigenlijk heb ik verder niet zo veel opgeschreven over deze excursie, dus jullie moeten het maar even doen met de foto´s van binnenkort!

Veel liefs Bjorn

  • 11 Februari 2012 - 18:21

    Jopie Stalvord-Verl:

    Hoi Kerel,
    Ik dacht even kijken op de mail,en ja hoor weer twee verslagen van onze wereldreiziger.
    Ik blijf het gaaf vinden om al je ervaringen te lezen.Nog heeeel veel mooie excursies,geniet ervan!
    Doe voorzichtig!

    Liefs tante Jopie

  • 11 Februari 2012 - 18:46

    Lynn En De Rest....:

    wij volop aan het schaatsen en jij lekker warm op vakantie. veel plezier nog. groetjes Lynn en de rest

  • 12 Februari 2012 - 08:54

    Job & Leny:

    Hai Bjorn,
    Fijn om weer wat te horen. Wij genieten van je verhalen, en je foto's. Doe voorzichtig in Argentinië.
    Liefs Job en Leny

  • 12 Februari 2012 - 11:08

    Monique:

    Een beetje jaloers ben ik wel, de kou ben ik al wel echt zat en het heeft inmiddels ook weer een beetje gesneeuwd!!!
    Jammer dat er zo af en toe nog steeds excursies tussen zitten die je niet boeien maar met zoveel excursies is dat natuurlijk ook niet zo gek!
    Ik ben benieuwd naar de foto's, jammer dat ze geen geluid maken zodat ook wij het kraken van de berg kunnen horen!
    Geniet verder, liefs

  • 12 Februari 2012 - 12:36

    Kees Joke:

    ha Bjorn net zelf terug van vak.
    gelijk even kijken hoe het met je is vindt het nog steeds een prachtige reis geniet er nog van we blijven je volgen gr Kees *Joke

  • 12 Februari 2012 - 14:36

    Jolanda:

    heeeej hier ben ik weer, leuk weer wat gelezen te hebben van je, en ook leuk om even met je ge-chat te hebben hahahah

    Geniet er nog van want idd voor je het weet ben je terug.......

    Groetjes Jolanda

  • 13 Februari 2012 - 11:08

    De De Goeijen:


    have fun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19507

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: