Dertiende excursie - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Dertiende excursie - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Dertiende excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

11 Februari 2012 | Argentinië, Salta

Hallo allemaal,

Dit is alweer het verslag van mijn dertiende excursie. En dat betekend dat ik alweer op de helft van mijn reis zit! Nog (maar) 34 dagen te gaan voordat ik weer terug naar Nederland kom. Maar gezien het weer van de afegelopen tijd, blijf ik nog maar even hier!

De excursie bestond uit het bezoeken van de Tatio geisers (dit was in Chili overigens). Nadat ik in de morgen vroeg was opgehaald (05.00 uur) door mijn gids was het nog zo´n 2 uur rijden om naar de geisers te komen. Deze waren wel mooier dan die van de excursie van hiervoor, maar om nou te zeggen hiervoor moest je om 05.00 uur worden opgehaald... Nee, dat niet.

Verder hadden we nog een aantal dingen (dorpen en en een speciale berg ofzo) die op de weg ernaartoe lagen bezocht. Alleen vond ik ook dit niet zo heel bijzonder. Ach ik werd in ieder geval even bezig gehouden om rond een uur of 12 werd ik weer afgezet bij mijn hotel. In de middag had ik nog een excursie die ik in de volgende blog weer even doorneem, want dat is later wat makkelijker met het uploaden van de foto´s!

Groet Bjorn

  • 14 Februari 2012 - 18:16

    Janneke:

    heey bjorn
    zal net even al je foto`s te bekijken WAT EEN MOOIE FOTO`S :D en natuurlijk je verslagen te lezen super he :D hoop dat je het nog naar je zin heb daar heel veel plezier en geniet er van he
    liefs janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19505

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: