Vijftiende excursie - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Vijftiende excursie - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Vijftiende excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

21 Februari 2012 | Argentinië, El Chaltén

Hallo allemaal,

Het is weer eens tijd om mijn blog bij te werken! Weet niet wanneer ik het voor het laatst heb gedaan, maar ik moet nog aardig wat verslagen typen volgens mij. En aangezien ik nu toch even tijd heb gevonden om dat te doen...

Omdat het zo lang geleden is dat ik iets op de blog gezet heb, moest ik weer even zoeken wat ik ook alweer precies gedaan had tijdens mijn vijftiende excursie. Eerst zijn we naar een gehucht (meer was het niet) gegaan waar meer huizen stonden, dan dat er inwoners waren. Er woonden namelijk maar 10 mensen... Hier was dus echt niets te beleven haha.

Vervolgens zijn we verder gereden naar een zoutvlakte die er compleet anders uitzag dan die in Uyuni. Er waren wel flamingo`s, maar dat was zo ongeveer de enige overeenkomst. Bij deze zoutvlakte regende het namelijk bijna niet en daardoor kreeg het zout wat daar ligt, de vorm die het nu heeft.

Daarna zijn we door gegaan om wederom 2 lagunes te bekijken. Ook deze waren erg mooi om te bekijken, maar ik vond ze niet zo indrukwekkend als de rode lagune. Jullie moeten maar even de foto`s bekijken om zelf te oordelen! Hierna zijn we teruggebracht naar ons hotel en was er weer een dag voorbij. Dat was het voor nu!

Veel liefs Bjorn

  • 21 Februari 2012 - 20:33

    Oma Nolda:

    Hoi Bjorn.
    Wat een indrukwekkende foto's van die zoutvlaktes geweldig zeker om dit in het echt te zien.Geniet maar want nu ga 't snel nog 2weekjes.
    Lieve groetjes.

  • 22 Februari 2012 - 10:00

    Monique:

    Leuk weer wat van je te lezen maar de foto's bij dit verslag ......
    Tot gauw, liefs

  • 22 Februari 2012 - 12:35

    Jopie Stalvord-Verla:

    Hoi Bjorn,
    Fijn om weer wat van je te horen[lezen]Wat een mooie foto's heb je gemaakt!Vooral die met dat leuke mutsje op.Ik lees net nog 16 dagen en dan ben je weer thuis.Geniet er nog maar lekker van!
    Doe voorzichtig!

    Liefs tante Jopie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Chaltén

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19501

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: