Zestiende excursie en meer - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Zestiende excursie en meer - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Zestiende excursie en meer

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

22 Februari 2012 | Argentinië, El Chaltén

Hallo allemaal,

Hierbij gelijk maar het verslag van mijn zestiende excursie. Maar allereest had ik wat vertraging voordat deze kon plaatsvinden. Bovendien is er een andere excursie hierdoor niet doorgegaan, maar goed. Dat gebeurde allemaal alweer 2 weken geleden en verder heb ik eigenlijk (nog) geen tegenslagen gehad tijdens mijn reis. Dus ik mag niet klagen.

Allereerst werd mij overigens door het reisbureau bekend gemaakt dat mijn excursie zou worden omgezet. Dus nadat ik 10 uur in de bus had gezeten om naar Salta te komen, waar het ook nog eens regende, zou ik toch mijn excursie hebben. Ik was 2 dagen daarvoor zelfs nog gebeld dat die excursie om 05.45 uur zou beginnen. Dus ik sta daar de volgende morgen voor het kantoor van het bureau waarvandaan de bus zou vertrekken. In mijn eentje, in de regen... Nou dat heb ik welgeteld 1 hele minuut volgehouden en toen ben ik weer teruggesprint om in mijn bed te gaan liggen. Word ik later gebeld, de excursie gaat niet door. Ja, dat hadden ze best iets eerder mogen doen.

De volgende dag stond wederom een excursie gepland dus ik heb toen gelijk maar gevraagd of die wel doorging. Gelukkig bevestigde ze dat en de volgende dag werd ik inderdaad opgehaald. Nou deze excursie was het meest waardeloos van allemaal. Althans het gedeelte waarvoor je werd opgehaald. Er zaten wel met 2 Nederlandse meiden bij de excursie dus ik heb gelukkig nog een praatje kunnen maken, maar wat een excursie. We hebben 4 uur in een busje gezeten om een rondleiding te krijgen op een wijngaard (van ongeveer 30 minuten) en toen mochten we 2 wijnen `proeven`. Ofwel 2 slokken nemen en die wijn was op. Nou houd ik toch niet van wijn gelukkig haha, maar dat was het. Gelukkig zijn we op de weg terug nog wel een paar keer gestopt en sommige foto`s zijn wel super. Jullie krijgen ze later, want de verbinding is hier in El Chalten vrij traag! En ik moet ook nog wat te doen hebben in Buenos Aires ;)
De zestiende excursie was in ieder geval wel dagvullend!

Veel liefs Bjorn

  • 22 Februari 2012 - 16:06

    Tante Thea:

    Wat een mooie zoute foto`s haha
    Zo te horen maak je ook wel minder leuke dingen mee
    maar dat hoort er ook weer bij
    probeer de laatste weken nog te genieten
    En we zien naar je uit
    liefs van ons xx

  • 22 Februari 2012 - 17:31

    Jan En Ien:

    Hoi Bjorn ja de foto''ze zijn prachtig maar het is ook weleens saai.
    Ik zal zeggen blijf genieten van alles wat er om je heen gebeurd.
    En nog 16 dagen en ja hoor dan mag je hier genieten (haha)ik hoop dat we in deze 16dagen toch nog iets te horen.
    Bjorn dikke kus van ons.

  • 22 Februari 2012 - 18:21

    Anita:

    Hoi Bjorn,

    Wat een aanfluiting zeg dat wijnproeven, heb ik wel betere ervaringen mee hoor!!! hahahaha maar t nadeel daarvan is dat je wel met koppijn de volgende dag wakker wordt!
    Verder heb je wel prachtige plaatjes geschoten zeg!!! Wat een vlaktes overal en die gijsers woh...onwijs mooi!!
    Maar het grootste deel zit er alweer op voor je...dus nog even genieten van al dat moois daar en zoveel mogelijik alles vastleggen!!!want....wie weet kom je er NOOIT meer.

    Groetjes Wim, Anita , Ellis Dennis

  • 24 Februari 2012 - 16:25

    Kees Joke:

    He jongen
    alles gaat wel wat anders als hier
    maar weer leuk om te lezen nog even genieten hoor
    gr van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Chaltén

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 19489

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: