Negentiende excursie - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Negentiende excursie - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Negentiende excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

05 Maart 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hey allemaal,

Na mijn het verslag van mijn achttiende excursie geplaatst te hebben, dacht ik er kan er nog wel een achteraan. Overigens heb ik tussen de achttiende en negentiende excursie in nog wel iets supercools gezien. Ik plaats de foto´s later wel. Voor degene die niet kunnen wachten staan er ook al een aantal op mijn Facebook...

De negentiende excursie was het bezoeken van één of ander bos waar ik eigenlijk de naam niet meer van weet haha en naar de trein de je naar ´het einde van de wereld´ brengt. Of het begin, het is maar net hoe je het bekijkt!

Er gebeurde overigens wederom iets bizars. Voor de excursie wordt iedereen opgehaald met een bus en dan ga je naar de plaats van bestemming. Deze excursie was echter maar met 3 personen, inclusief mijzelf. Het bleek dat er nog 2 Brazilianen zich hadden opgegeven voor de excursie. Komen we aan bij het hotel, zijn die mensen nergens te bekennen... Na een kwartier gezocht te hebben had ook de gids de hoop opgegeven en vertrok ik in mijn eentje met de gids en chauffeur om de excursie te gaan doen. Zijn we nog geen 5 minuten onderweg, telefoon, mensen zijn gevonden! Gelukkig konden ze snel worden opgepikt en ging de excursie verder. Dit was bij de trein die je naar ´het einde van de wereld´ brengt.

We zijn verder niet op die trein geweest ofzo, maar ik vond het wel leuk om te melden :). Daarna zijn we door een soort bos gelopen waarvan ik de naam dus niet meer weet. Maar het was wel een mooie omgeving. Bovendien gingen we hier verder naar de weg die je naar ´het einde van de wereld´ brengt. Wat het eigenlijk inhoudt is dat dit de laatste weg is, voordat je op Antarctica komt.

De excursie was in ieder geval erg leuk en de tijd is dan ook echt omgevlogen. Verder ben ik (niet specifiek na deze excursie), nu voornamelijk aan het aftellen voordat ik weer terugvlieg naar Nederland. Donderdagochtend vertek in namelijk en vrijdagochtend kom ik weer aan in Nederland :).

Veel liefs Bjorn

  • 05 Maart 2012 - 20:34

    Monique:

    Fijn dat je aan het einde nog mooie en leuke ervaringen hebt opgedaan.
    Probeer nog even te genieten, zeker van het mooie weer want het is hier weer kouder aan het worden!
    Nou nog heel even en dan zijn de bijna 10 weken voorbij en hoop ik dat je op een mooie tijd terug kan kijken en ben ik benieuwd naar al je verhalen.
    Al vast een goede terug reis,
    Liefs Monique

  • 05 Maart 2012 - 21:36

    Jan En Ien:

    Hoi Bjorn,fijn dat je toch nog veel heb kunnen genieten.Ja en dan is het voorbij maaaar blijf je ogen te kost geven want het is voorbij.
    Wie weet kom je er ooit nog eens met Agnes.
    Wij wensen je een fijne vlucht terug.
    En we zien je snel.
    Dikke kus van ons.

  • 06 Maart 2012 - 18:34

    Jopie Stalvord-Verla:

    Hoi Bjorn,
    Ik heb het op het nieuws gezien van die gletsjer,wat een stukken vallen eraf.Ja het einde van je reis is in zicht,maar ik denk dat het een geweldige ervaring is geweest.Als je weer thuis bent,wil je mij dan af en toe ook een klein verslag mailen.Ik ben er nu zo aan gewend.[grapje] Ook weer fijn om lekker thuis te zijn en niet te vergeten met Agnes!Bjorn een hele goede terugreis en tot gauw!
    Liefs tante Jopie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 19485

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: