Zeventiende excursie en meer - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Zeventiende excursie en meer - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Zeventiende excursie en meer

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

24 Februari 2012 | Argentinië, El Chaltén

Hallo allemaal,

Laat ik deze keer eens beginnen met het meest bizarre wat mij is overkomen... Ik ben opgelicht/in de maling genomen, door de beste acteur die ik in levende lijve ooit gezien heb. En dat voor 100 peso. Het was is Mendoza weet even niet hoeveel dat kostte om daar te komen. Maar die acteur... Onbetaalbaar. Hij zei dat die Kevin van Tilburg heette en allereest hoefde ik mijn geld eigenlijk helemaal niet terug, omdat ik hem gewoon wilde helpen. Maar hij bleef zo aandringen om mijn naam te geven en dan zal die het allemaal terugsturen, ook goed. Nou na 1x Google`en wist ik al dat ik dat geld nooit meer ging terug krijgen.

De dag begon in ieder geval goed. Er stond namelijk weer eens een leuke excursie op het programma. Namelijk het bezoeken van het begin van de Andes-range, de Puenta (of Puerta) del Inca en het bekijken van de hoogste berg van Zuid-Amerika. De foto´s hiervan komen allemaal later, vooral de Puenta (of Puerta) del Inca was mooi te zien. Dit is een soort tunnel over een rivier waardoor warm water stroomt. Dit komt door de geisers die onder en naast de rivier liggen. Hierdoor krijgt ook het gesteente een hele aparte kleur.

Verder had ik tijdens de excursie een praatje met een Engelsman (Chris) die ook alleen aan het reizen was. En omdat alleen eten toch wel saai is, besloten we samen ergens naar een restaurantje te gaan. Overigens hebben Chris en ik vaker dan 1x met elkaar gegeten en zijn we elkaar later in El Calafate ook nog eens tegengekomen. Kortom ik heb me tijdens de excursie en samen met Chris wel vermaakt!

Veel liefs Bjorn

  • 25 Februari 2012 - 00:11

    Jolanda:

    Een goede leer voor de volgende keer, dus niet meer doen, maar ben blij voor je dat je het nog steeds naar je zin heb, het schiet nu op hoor......geniet er nog een paar weekjes van, doe voorzichtig en zie je de 11e

    Kus Jolanda

  • 25 Februari 2012 - 12:05

    Tante Thea:

    Als denk dat je iemand kan helpen
    dan ook dit gebeuren.Zo leer je overal van.
    zoals die Engelsman erg leuk,wie weet wat je nog tegen komt.
    Kijk uit en geniet nog maar even.
    liefs Tante Th x

  • 25 Februari 2012 - 14:56

    Jopie Stalvord-Verla:

    Hoi Bjorn,

    Ach dat heb je ook weer meegemaakt met die oplichter,gelukkig ben je niet zoveel geld kwijt.Wat gezellig met die Chris,dan kan je ook je verhaal kwijt omdat jullie alle twee met het zelfde bezig zijn.Als je straks eenmaal thuis bent,wil je dan ook af en toe een berichtje sturen,ha,ha,ha ik zal je verslagen missen.Kerel doe voorzichtig! Liefs tante Jopie

  • 25 Februari 2012 - 16:39

    Monique:

    Balen he als je zo bedonderd word en het echt niet door hebt maar gelukkig zijn er ergere dingen!
    Leuk dat je aanspraak hebt en zeker gezellig om samen te eten en dingen te doen.
    Plezier nog, liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Chaltén

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 19493

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: