Elfde excursie - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Elfde excursie - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Elfde excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

06 Februari 2012 | Chili, San Pedro de Atacama

Hey iedereen,

Hier is gelijk het verslag van de elfde excursie.

Na een aantal dagen vrijaf te hebben gehad begon mijn elfde excursie. De elfde excursie op de dag dat ik precies 4 weken alweer uit Nederland ben. Ja, de tijd is af en toe wel hard gegaan!

In ieder geval, de elfde de excursie was het bezoeken van de Tarabuco markt. Zegt jullie waarschijnlijk niet zoveel, (mij ook niet) maar het schijnt bekend te staan om de beste handwerken van Bolivia. Allemaal leuk en aardig, maar deze excursie had van mij persoonlijk niet gehoeven... Ik zag er niet zoveel aan, het enige wat ik er gekocht heb, is nota bene een universele contactdoos! Het blijven voor mij wat lappen stof met wat verschillende kleuren en verschillende figuren, maar meer zie ik er niet in... Bovendien weet ik toch niet waar het moet laten.

Er zaten gelukkig wel 2 Nederlanders bij deze excursie en zodoende kon ik eindelijk een keer een praatje in het Nederlands maken. Overigens dachten zij precies hetzelfde over de markt, maar goed. Daarna hebben we ook nog moeten kijken naar de, volgens onze gids, ´best performance in whole Bolivia´. Het was een dans, waarin zij meedeed en er was echt geen ene hol aan! Wel gaf ze een nieuwe betekenis aan het spreekwoord een glimlach van oor tot oor. VOlgens mij als je hiervan de betekenis opzoekt in een woordenboek, staat haar foto ernaast.

Kortom, zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben aan de toon van het verslag, vond ik er niet veel aan!
Maar ik had in ieder geval iets te doen, alleen maar rondjes lopen werd ik ook zo zat! Gelukkig was de 12e excursie wel echt iets waarnaar ik al in Nederland uitkeek en dus had ik hier heel veel zin in!

Veel liefs Bjorn


  • 07 Februari 2012 - 10:40

    Oma Nolda:

    Hoi Bjorn.Hé hé weer eens wat te horen van oma.Fijn hé weer wat te kletsen in je moederstaal.En wat maak je veel mee.en je ben al weer over de helft waar blijf de tijd?
    Hier zijn ze druk over de elfstedentocht we hopen dat die door gaat.lieve groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, San Pedro de Atacama

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19506

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: