Zesde excursie - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Zesde excursie - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Zesde excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

21 Januari 2012 | Peru, Cuzco

Hallo allemaal (wederom),

Op vrijdag de 13e stond de zesde excursie gepland. Gelukkig ben ik niet zo bijgelovig dus ik ging uit van een goede afloop. Tijdens de zesde excursie zijn we naar plaatsen geweest waarover ik mijn tong kan breken dus vergeef me bij deze dat ik de plaatsnamen niet meer weet. Er stonden eigenlijk een aantal dingen gepland tijdens de zesde excursie. Een daarvan was het (alweer) bezoeken van een kerk, het bezoeken van een markt en het bezoeken van een tweetal ruïnes.

Nu vond ik persoonlijk het kerkbezoek, zoals jullie vast al weten, niet zo heel interessant meer. Ook het bezoeken van de markt, was niet echt mijn ding. Bovendien was het bloedheet onder het zijl wat overal hing. Maar daar heb ik me doorheen geslagen en de ruïnes maakten een hoop goed. Hoe die Inca´s die stenen op die bergen hebben gekregen is nog steeds een raadsel, want sommige stenen wogen 100.000 kilo of meer. Bovendien pastte alles precies op elkaar en het was nog vrij groot ook, dus ze zijn in ieder geval wel even bezig geweest! De foto´s hiervan zal ik ook later uploaden, ik heb me tijdens deze excurie in ieder geval prima vermaakt! Maar de volgende excursie geldt toch wel als een van de hoogtepunten van mijn reis, dat moeten jullie dus echt even lezen!

Liefs Bjorn

  • 24 Januari 2012 - 14:54

    Oma Nolda:

    Wat een mooie foto;s het is genieten.ook leuk om je verslag te lezen .Ik ben weer thuis van een heerlijke ski vakantie dus kom ik af en toe in de lucht.Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 19498

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: