Vijfde excursie - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Vijfde excursie - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Vijfde excursie

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

21 Januari 2012 | Peru, Cuzco

Hallo allemaal!

Dat is even een tijd geleden haha. Maar dat heeft zo zijn redenen. Ik heb namelijk een aandtal dagen zonder internet moeten doen en dus zal ik een paar verslagen tegelijk gaan plaatsen en later de fotos uploaden. Hoewel ik ook daar een heel klein probleempje heb, ik had namelijk ook 2 filmpjes gemaakt, alleen ik heb het fototoestel laten vallen en nu doet die het niet meer! Gelukkig heb ik net wel een nieuwe kunnen kopen en de fotoos staan ook nog op de memorycard alleen ik krijg een fout bij de filmpjesm dus daar zullen jullie echt op moeten wachten totdat ik Nederland ben!

En omdatik alweer zoveel heb gezien en meegemaakt is de vijfde excursie ook alweer een beetje verdrongen uit mijn geheugen (zoveel indruk heeft die dus niet gemaakt :P). Ik weet eigenlijk alleen nog dat we een kerk en een plein bezocht hebben in Cuzco zelf, wat er alleen wel mooi uitzag, maar de andere excursies waren zoveel intenser, dat ik daarmee verder ga in het volgende verslag!