Tweede excursie en meer - Reisverslag uit Nazca, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Tweede excursie en meer - Reisverslag uit Nazca, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Tweede excursie en meer

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

06 Januari 2012 | Peru, Nazca

Hey hallo allemaal!

Het is (volgens mij) alweer 3 dagen geleden dat ik iets op de weblog gezet heb. Dat komt omdat ik in een niet zo goed bereikbaar internet gedbied zat haha!

In ieder geval, het reizen gaat nog steeds goed en ik ben inmiddels aangekomen in Nazca. Gisteren zat ik nog in Paracas op zo´n 4 uur rijden van hier. En op zo´n 8 uur rijden van Lima waar ik dagen geleden alweer vertrok. Het landschap waar je hier dan doorheen crosst ziet er wel erg indrukwekkend. Het was in ieder geval bepaald geen straf om in de bus te zitten!

In ieder geval... Vanmorgen stond de 2e excursie op het programma en dat was het bezoeken van de Ballesta eilanden. Dee eilanden worden bewoond door duizenden vogels (oa. aalsgolvers, pelikanen en pinguins) en zeeleeuwen. Gelukkig was het weer ook nog steeds erg lekker, dus op de boot was het goed uit te houden. De foto´´s die laat ik even achterwege... Jullie kunnen ze allemaal komen bekijken wanneer ik terug ben!

Verder waren de hotels, die van gisteren en waar ik vandaag ben aangekomen erg schoon en netjes. Deze kamer hier in Nazca is echter wel aan de kleine kant, maar overmorgen ben ik (gelukkig dan) alweer weg.

Morgen staat het bekijken en overvliegen van de Nazca-lijnen op het programma en dat is wel echt iets waar ik weer naar uitkijk. Hoe laat ik vertrek hoor ik vanavond pas, ik weet alleen dat het in de ochtend te gebeuren staat.

Hier laat ik het voor nu even bij en hoop ik jullie voor even weer genoeg op de hoogte te hebben gebracht! Oh ja, het is ook hier in Nazca erg lekker weer (ook zo´n 25 graden haha!).

Groetjes en veel liefs Bjorn

  • 07 Januari 2012 - 02:03

    Ras :

    Broer! Wat gaaf om te lezen allemaal!!! Ben idd heeeeeel benieuwd naar de foto's... See ya nigga :p xx je zusje

  • 07 Januari 2012 - 08:13

    Leny:

    Hai Bjorn, leuk allemaal. Wat een indrukken krijg je te verwerken. Gaaf joh, veel plezier met je overvliegen dat zal wel heel gaaf zijn. Tot je volgende blog. X Leny

  • 07 Januari 2012 - 10:55

    Oma Nolda:

    Hoi Bjorn
    Wat een indrukken En wat een geweldig verslag.Ik kan het inmiddels
    uitprinten en nog eens op me gemakkie lezen.Heel veel plezier en geniet er van.Tot het volgende verslag.

  • 07 Januari 2012 - 15:54

    Monique En Jelle:

    Fijn dat je het naar je zin hebt, en wij hopen dat je nog erg mooie dingen voor geschoteld krijgt.
    We horen van je!

    X Monique en Jelle!

  • 07 Januari 2012 - 19:27

    Jan En Ien:

    Hoi Bjorn,geweldig om je verhaal te lezen,super.
    Geniet van alles om je heen.
    Dikke kus.

  • 08 Januari 2012 - 11:40

    Pap En Mam:

    Hey Bjorn wij vinden het zo leuk om steeds te lezen wat jij allemaal heb gezien. Geniet er maar lekker van hoor doen wij hier ook.
    Nog heeeel veel plezier
    Dikke kus van ons

  • 08 Januari 2012 - 15:23

    Monique (je Nicht):

    Hey Bjorn,
    Wrijf t er nog maar eens lekker in dat je heel erg lekker weer daar hebt... Wellicht kan je een goed weer zak meenemen viie de nederlanse zomer dit jaar!! Heb je ook iets meegekregen van de Dakar Rally?? Die is nu in Argentinië en eindigd in Peru(lima) vokgens mij. Maar daar ben jij nu allang weer vertrokken als ik t zo lees in je verslag.. Sla de mkmenten maar op, op je netvlies.. Enne.. Ik kom zeker graag een x de foto's bekijken!! Geniet weer verder en tot je volgende verslag, x

  • 08 Januari 2012 - 16:02

    Monique & Jelle:

    Leuke foto's, wat een kleur, zijn benieuwd naar de verhalen er achter.

    Zitten net EK schaatsen te kijken en ja hoor Sven toch weer kampioen, top!

  • 08 Januari 2012 - 20:08

    Carla:

    Ik blijf je volgen..leuk om alles te lezen en te kijken waar je bent...
    gr. Carla

  • 09 Januari 2012 - 09:08

    JolandA:

    Heeej, leuk weer wat te horen, het ga je nog steeds goed af......En ben blij voor je dat je het naar je zin heb...Toppie dat je het maar ff doet...

    Groetjes Jolanda

  • 09 Januari 2012 - 11:13

    Ras :

    wat een coowle foto's joh!!!! super gaaf! enne die 'zeeleeuw' lijkt verdacht veel op een moshond!!! x

  • 09 Januari 2012 - 18:38

    Ras R:

    Kom ik toch alweer achter andere rassie aan met een reactie. Haha. Ras zei; "ja je komt iedere keer net na mij met een reactie" Nou nu weer dus! Haha.

    Super gave foto's!

    X Ras

  • 11 Januari 2012 - 15:31

    Wil Stalvord:

    He Bjorn, alles goed daar leuk om je te volgen via de site.
    Je hebt het denk ik wel geweldig al die mooie plaatjes en lekker weer daar.
    Doe voorzichtig en ik groet je veel plezier w.stalvord

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Nazca

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 19488

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: