Aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Bjorn Stalvord - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: bjornstalvord

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

02 Januari 2012 | Peru, Lima

Hallo trouwe lezers van de blog en de rest ;)

Vergeef me bij deze alvast alle taal- en spellingsvouten. Er is weinig zin die op dit moment nog te controleren.

In ieder geval hierbij alvast een deel van mijn eerste reisverslag. Wat een hel is het namelijk hier... De stekkers kloppen niet, de reis zelf duurde ongeveer 17 uur (vanaf huis tot hotel), verstaat bijna niemand je, heb ik weinig geld op zak, want de bankautomaten waren leeg en heb ik ook nog eens geen bereik met mijn telefoon!

Wat dat betreft ben ik wel een echte Hollander he. Heerlijke zeikcultuur ;) Gelukkig is het wel 20 graden om kwart voor 10 ´s avonds en heb ik de autorit van het vliegveld naar het hotel overleefd. Wat eens chaos is dat namelijk. 4 rijen breed op een driebaans weg is hier heel normaal. Daarnaast verliep de reis wel keurig volgens de planning en is ook het hotel netjes en schoon.

Morgenochtend vroeg staat alweer een stadstour gepland (om 9.15), maar daarna is het even tijd om te herstellen van alles van de afgelopen dagen. Bovendien zit mijn tijd er bijna op dat ik kan internetten dus houd ik het voor nu even hierbij!

xxx borrie

  • 03 Januari 2012 - 07:08

    Agnes En Monique:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, enuuuuh de rest zal ook wel goed komen jou kennende!
    Veel plezier met je eerste stads tour, geniet, een heeeeele dikke knuffel van Agnes,

    Liefs

  • 03 Januari 2012 - 09:29

    Pap En Mam:

    hee Bjorn,wij zijn blij dat goed ben aangekomen, ga lekker genieten van je reis wij houden van je dikke kus pa en ma

  • 03 Januari 2012 - 10:04

    Jan En Ien:

    Hoi Bjorn natuurlijk gaan we je volgen.
    Ben blij iets te horen van je.
    Heeeeel veel plezier,en geniet ervan.
    Dikke kus.

  • 03 Januari 2012 - 10:14

    Rachel:

    hi bjorn,

    gelukkig dat je goed bent aangekomen! veel plezier vandaag met de stadstour, en als je échte moshond tegen komt, maak dan effe een foto!! dikke kus Xx

  • 03 Januari 2012 - 10:31

    Karin:

    Hi neef!
    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Nu lekker gaan genieten!
    liefs ka

  • 03 Januari 2012 - 11:43

    Rachel R. :

    Hey Borrie!

    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Geniet er lekker van en ik ga je zeker volgen!

    X de andere Rachel

  • 03 Januari 2012 - 12:00

    Monique (stalvord):

    Hey Neef!!
    Stoer hoor om dit in je uppie te doen, ben trots op je! Ga er een mooie tijd van maken en de dingen doen die je wilt..:-)
    Pas goed op jezelf en geniet!
    Kusss, je nicht x

  • 03 Januari 2012 - 12:13

    Jopie Stalvord-Verla:

    Hoi Bjorn,

    Fijn dat je goed aangekomen bent,wat een reis zeg 17 uur!Wat spreken zij dan voor een taal,dat zij jou niet begrepen.Dat is toch spaans,en dat spreek jij toch,want zelfs met sint nicolaas kan jij praten{grapje}Nou kerel geniet met volle teugen en ik kijk uit naar het verslag van je reis.Groetjes tante Jopie

  • 03 Januari 2012 - 15:25

    Beppie Drent:

    Wat leuk om op deze manier jou reis te volgen heel veel plezier

  • 03 Januari 2012 - 15:40

    Volgen:

    Hoi Bjorn,

    ook wij blijven je volgen.
    groetjes,

    Gerrit,
    jolanda,
    Robin,
    Linda,
    Thomas
    van Achthoven

  • 03 Januari 2012 - 15:56

    Jolanda:

    Toppie, geniet er van, doe voorzichtig, ik blijf je volgen, heel veel plezier.....
    Groetjes Jolanda

  • 03 Januari 2012 - 16:01

    Leny:

    Ook wij blijven je volgen...veel plezier en uhh wij zijn jaloers op het weer...X Leny

  • 03 Januari 2012 - 18:49

    Carla De Goeij:

    Leuk Bjorn dat we je kunnen volgen....
    succes met je volgende belevenis...

  • 03 Januari 2012 - 23:40

    KirstenB:

    Hee Borr,

    Wat een chaos in het begin is het altijd he. Had ik ook toen ik in Mallorca aan kwam, alles was even een drama. Dus inderdaad, ff lekker zeuren op alles! haha. Maar het is daar wel lekker weer, hier stormt het als een gek.. niet leuk..
    Hoop dat de aankomende dagen wat beter gaat met alles, het is in het begin ook eigelijk allemaal wennen en als dan alles nog is een x tegen zit valt het helemaal niet mee.
    Maar komt allemaal goed, Hoe was je stadstour? lekker vroeg op staan ;) hahah.

    ENJOY! -x- ook gr van moeders (zoals jou moeder zal zeggen; P diddi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn Zuid-Amerika reis

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

Twintigste excursie

05 Maart 2012

Negentiende excursie

05 Maart 2012

Achttiende excursie en meer

24 Februari 2012

Zeventiende excursie en meer

22 Februari 2012

Zestiende excursie en meer
Bjorn

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 19493

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Mijn Zuid-Amerika reis

Landen bezocht: